Fotograf Jawor – Kasia i Rafał

Fotograf Jawor – Poniżej pragnę przedstawić pewien aspekt zlecania mi fotoreportaży z tak ważnych dni jakimi są np. wesela.Jak już kiedyś pisałem, spotykane osoby na mojej drodze zawodowej powtarza mi ciągle jak mantrę to jedno pytanie :

Czy nie nudzą Cie te zdjęcia? Ciągle to samo, wesele za weselem… ile można…

Jak więc widać, pomimo tych pytań, nadal fotografuje nie przejmując się tym że ciągle bywam na weselach :).Fotograf Jawor
Wracając jednak do tematu tego wpisu, chciałbym przedstawić kilka propozycji na podstawie wesela Kasi oraz Rafała jeśli chodzi o jakość oraz rodzaj zdjęć otrzymywanych z reportaży wykonywanych przeze mnie.
Zawsze gdy poddaje swoje fotografie postprodukcji, zastanawiam się jaką wersję wybrać dla klienta aby była tą idealną, tą która się mu spodoba… Za każdym razem dochodzę do tego samego wniosku podczas wspomnianej “obróbki”… Nie wiem jaka będzie lepsza dla tego klienta więc oddam mu kilka wersji 🙂
Od dłuższego czasu klienci otrzymują po prostu te same zdjęcia w wielu wersjach po to aby nie podejmować za nich decyzji, po co ograniczać kogokolwiek skoro może spodobać się zarówno wersja kolorowa typu vintage czy pastel jak i wersja B&W.
Jak widać Kasia i Rafał otrzymali kilka wersji z których byli zadowoleni podczas odbioru co cieszy mnie najbardziej. Mawiają że u profesjonalisty nie jest najważniejszym momentem ten kiedy zakończy i rozliczy zlecenie, lecz moment gdy widzi uśmiech u klienta podczas oglądania zdjęć przy odbiorze. Właśnie taki uśmiech jaki zobaczyłem u Kasi oraz Rafała kilka dni po najważniejszym dla nich dniu.

Fotograf Jawor
Fotograf Jawor
Jak widać, podczas reportaży używam wielu obiektywów dzięki czemu fotografie nie zostają naznaczone monotonią i prostotą. Jak widać powyżej, wykonuję podczas zleceń nie tylko proste ujęcia ale także “bawię się światłem” dzięki czemu powstają fotografie w stylu klubowym które ostatnimi czasy podobają się młodszym nowożeńcom 🙂
Fotograf Jawor
Fotograf Jawor
Podczas zleceń, staram się także nie skupiać uwagi jedynie na tych najważniejszych w danym dniu ale także na ogóle osób znajdujących się w danym momencie i to nie tylko tych w pobliżu. Bardzo często świetne okazy na kadry można znaleźć w miejscach gdzie mało kto by się spodziewał. Przyznam szczerze że akurat ten dzień był pełny takich kadrów.
Fotograf Jawor

Fotograf Jawor

Tymczasem zapraszam również na mój fanpage: Fotograf Jawor